Acorn English היא החברה היחידה בארץ שמתמחה בלימוד אנגלית עסקית לחברות ולארגונים.
Acron English נולדה מתוך צורך הולך וגובר של חברות וארגונים להתנהל בטבעיות באנגלית עסקית, הן מול השוק הגלובלי והן מול סטארטאפים וחברות טכנולוגיה. פיתחנו שיטת לימוד ייחודית הנשענת על ההבנה שכל חברה דורשת התייחסות מיוחדת בהתאם למטרותיה, לרמת הידע הרלבנטי עבורה ולאופי ההתנהלות היומיומית שלה. כל תהליך עם כל חברה שונה במהותו, ונתפר לאור הצרכים הספציפיים של הארגון.
האנשים שמאחורי Acorn English
הוקמה על-ידי ד״ר יניב איצקוביץ', מרצה בכיר בארץ ובעולם. לד״ר איצקוביץ' וותק של מעל לעשרים שנה בהוראה ובניהול פדגוגי, והוא בעל ניסיון אקדמי מהאוניברסיטאות המובילות בעולם: אוניברסיטת אוקספורד ופוסט-דוקטורט מאוניברסיטת קולומביה
המנהלת הפדגוגית של Acorn English היא פולה מוסטופסקי. במקור מניו-יורק, בעלת תואר שני מHunter College ועם למעלה מעשר שנות ניסיון בהוראת אנגלית עסקית בחברות ובארגונים, פולה הדריכה קבוצות רבות של עובדים בארגונים גדולים, וגם אימנה באופן אישי מנכ״לים ומנהלים בכירים בחברות גלובליות ומקומיות.
למה ללמוד אנגלית איתנו?
אנו גמישים לכל צורך שיעלה ומחויבים ליעדים
מומחיות
בעוד שאנגלית עסקית לחברות היא לרוב מוצר נלווה בתמהיל המוצרים של בתי-ספר להוראת אנגלית, אנחנו ב- Acorn English מאמינים שמדובר באתגר מורכב שדורש התמחות מעמיקה ומשאבים רבים, הן מצדנו והן מצד החברות. ועל כן, זוהי ההתמחות היחידה שלנו, ואנו שותפים של החברות בתהליך ההטמעה עד לסיומו.
גמישות
יש חברות שצריכות לעבור טרנספורמציה ארגונית כוללת לאנגלית (למשל, חברות שנרכשו על-ידי חברות מחו״ל), ויש חברות שזקוקות לליווי צמוד בהגהה על מסמכים, אימיילים ומצגות. יש עובדים שצריכים שיחות סקייפ מרחוק או קורסי zoom, ויש ארגונים שזקוקים למרתון לקראת מכרז גדול או אירוע משמעותי אחר. אנו יודעים לבנות תהליכי עבודה נכונים ולהוציאם לפועל תוך ליווי צמוד ועמידה ביעדים שהוגדרו מראש.
מורים
המורים שלנו נבחרו בקפידה מתוך עשרות מכונים ובתי ספר להוראת אנגלית. כולם בעלי וותק של למעלה מעשר שנות ניסיון בלימוד אנגלית עסקית, ודוברי שפת-אם. בחירת המורה הנכון בעל המומחיות הרלבנטית אליכם מהווה את ההבדל בין תוצאות מוכחות לבזבוז כסף.
אז למה בלוט?
בלוט כידוע הוא פריו וגם זרעו של עץ האלון. אלונים הם עצים מופלאים, ואחד הדברים המופלאים שהם עושים הוא אסטרטגיית הפצת הבלוטים שלהם.
אלונים הולכים על אסטרטגייה של נדיבות, והם מפיצים בלוטים בכמויות עצומות ובמחזורים לא אחידים. בעלי החיים שניזונים מבלוטים לא מצליחים להתמודד עם השפע - ולאחר שהם מגיעים לשובע, הם נוטים לאחסן את הבלוטים שנותרו. אחסון הבלוטים עוזר להם להגיע למרחקים, וכמובן שכך גם בלוטי העץ מוצאים מסתור מוגן, ומאפשרים לעץ להפיץ את עצמו.
ואיך כל זה קשור ללימודי אנגלית עסקית?
מהיום שהתחלנו בחרנו באסטרטגיה של נדיבות, של הפצת טוב, והרבה ממנו. ה״שיווק״ שלנו נעשה אך ורק מפה לאוזן, ומעט מאוד בדרכים אחרות. וכששיווק מפה לאוזן מחזיק חברה כל כך הרבה שנים, ובהתמדה גדל, זה אומר דבר מאוד פשוט, שהלקוחות שלנו אוהבים את הבלוטים שהפצנו.
לקוחות מרוצים הם אלה שמביאים עוד לקוחות מרוצים, וככה זה עובד, שנים.